Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatkowej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 grudnia 2024

Wójt Gminy Liw ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowo-Budżetowym i Podatków:

Podinspektor do spraw księgowości budżetowej i podatkowej

1. Niezbędne wymagania od kandydata:

1)      Wykształcenie wyższe o kierunkach: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość lub studia podyplomowe o takich kierunkach.

2)      Co najmniej roczny staż pracy.

3)      Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.  z 2022 r., poz. 530).

4)      Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

5)      Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6)      Nieposzlakowana opinia.

2. Dodatkowe wymagania od kandydata:

1)      Znajomość przepisów i zagadnień z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i podatków i opłat lokalnych

2)      Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.

3)      Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.

4)      Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

3.   Zadania wykonywane na stanowisku:

1)      Sporządzanie bilansu rocznego przypisów i odpisów, wpłat inkasentów dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

2)      Zakładanie kont kwitariuszy sołectw dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

3)      Dokonywanie bieżącego księgowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w urządzeniach księgowych.

4)      Rozliczanie inkasentów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

5)      Naliczanie inkasa dla inkasentów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

6)      Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych podatków i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

7)      Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.

8)      Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

9)      Egzekwowanie terminowego uiszczania należności budżetowych.

10)    Prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego w produkcji rolnej.

11)    Księgowanie wpłat za zajęcie pasa drogowego.

 

4. Warunki pracy:

1)    Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

2)    Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2025 r.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi powyżej 6%.

6.   Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny, CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
  2. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  4. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska określonego w ogłoszeniu.
  5. Kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy.
  6. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1)    ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Liw z siedzibą w Węgrowie ul. Adam Mickiewicza 2 pokój nr 2 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowo-Budżetowym i Podatków –podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatkowej w terminie do dnia 2 stycznia 2025 roku do godziny 1600,

2)    dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane,

3)    dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 25 3081251 w.20

4)    informacja o przebiegu i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Liw ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów.

                                                                                          

.

KLAUZULA INFORMACYJNA

dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Liw z siedzibą w Węgrowie

 

Wypełniając obowiązek określony w art. 13 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) informuję, że:

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Gminy reprezentowany przez Wójta Gminy Liw (dalej: Administrator).

2.      Może się Pani/Pan z nami skontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów, telefonicznie: tel. 253081250

3.      Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów z dopiskiem „IOD” lub elektronicznie na adres: iod@liw.pl

4.      Dane osobowe uzyskane przez Administratora przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru (a w szczególności):

  • oceny kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje;
  • oceny zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje;
  • wyboru odpowiedniej osoby do pracy w urzędzie.

5.      Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

  • obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 22¹ Kodeksu Pracy w związku art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
  • uzasadniony interes Administratora – w zakresie danych zebranych podczas procesu rekrutacyjnego. Uzasadniony interes Administratora wynika z konieczności sprawdzenia Pani/Pana umiejętności i zdolności co jest konieczne dla wyboru najlepszych kandydatów w ramach procesu rekrutacji (odpowiada to przesłance legalizującej przetwarzanie danych wskazanej w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  • ustawa o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach, jak niekaralność, czy informacja o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, przy czym zgoda może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na dalszy proces rekrutacji.

6.      Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora,  przekazywane organom państwowym, organom administracji samorządowej oraz organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd). W pozostałym zakresie Administrator nie przekazuje  Pani/ Pana danych osobowych do odbiorców w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.

7.      Administrator  w ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej poza obszar EOG (obejmujący swym zasięgiem: Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8.      Pani/Pana dane osobowe Administrator będzie przechowywać zgodnie z instrukcja kancelaryjną.

9.      Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

W zakresie wynikającym z przepisów RODO może Pani/Pan złożyć do Administratora wniosek o:

  • sprostowanie / poprawienie danych osobowych (art. 16 RODO);
  • usunięcie danych (art. 17 RODO);
  • ograniczenie przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymanie operacji na danych osobowych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku (art. 18 RODO);
  • dostęp do danych osobowych (o informację o przetwarzanych przez tut. organ danych oraz o kopię danych – art. 15 RODO);

W zakresie danych przetwarzanych w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) Może Pan/Pani w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych.

Z uwagi na brak przesłanek prawnych wskazanych w RODO nie przysługuje Pani / Panu prawo przeniesienie danych do innego administratora danych osobowych (art. 20 RODO) oraz możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych (gdyż nie stanowi ona podstawy procesu przetwarzania).

Aby skorzystać z powyższych praw może Pani/Pan skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych.

10.  Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 

11.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich zakres określony jest wymogami ustawowymi. Ich niepodanie będzie jednak skutkowało niemożnością przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego wobec Pani/Pana.

12.  Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom, w tym profilowaniu.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2024-12-16
Data publikacji:2024-12-16
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Grzegorz Wołynka
Liczba odwiedzin:2305