Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatkowej
Wójt Gminy Liw ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowo-Budżetowym i Podatków: Podinspektor do spraw księgowości budżetowej i podatkowej 1. Niezbędne wymagania od kandydata: 1) Wykształcenie wyższe o kierunkach: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość lub studia podyplomowe o takich kierunkach. 2) Co najmniej roczny staż pracy. 3) Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530). 4) Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6) Nieposzlakowana opinia. 2. Dodatkowe wymagania od kandydata: 1) Znajomość przepisów i zagadnień z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i podatków i opłat lokalnych 2) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym. 3) Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. 4) Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole. 3. Zadania wykonywane na stanowisku: 1) Sporządzanie bilansu rocznego przypisów i odpisów, wpłat inkasentów dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2) Zakładanie kont kwitariuszy sołectw dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3) Dokonywanie bieżącego księgowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w urządzeniach księgowych. 4) Rozliczanie inkasentów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 5) Naliczanie inkasa dla inkasentów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 6) Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych podatków i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 7) Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych. 8) Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 9) Egzekwowanie terminowego uiszczania należności budżetowych. 10) Prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego w produkcji rolnej. 11) Księgowanie wpłat za zajęcie pasa drogowego.
4. Warunki pracy: 1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. 2) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2025 r. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi powyżej 6%. 6. Wymagane dokumenty:
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów: 1) ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Liw z siedzibą w Węgrowie ul. Adam Mickiewicza 2 pokój nr 2 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowo-Budżetowym i Podatków –podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatkowej w terminie do dnia 2 stycznia 2025 roku do godziny 1600, 2) dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane, 3) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 25 3081251 w.20 4) informacja o przebiegu i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Liw ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów.
|
.
KLAUZULA INFORMACYJNA
dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Liw z siedzibą w Węgrowie
Wypełniając obowiązek określony w art. 13 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Gminy reprezentowany przez Wójta Gminy Liw (dalej: Administrator).
2. Może się Pani/Pan z nami skontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów, telefonicznie: tel. 253081250
3. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów z dopiskiem „IOD” lub elektronicznie na adres: iod@liw.pl
4. Dane osobowe uzyskane przez Administratora przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru (a w szczególności):
- oceny kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje;
- oceny zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje;
- wyboru odpowiedniej osoby do pracy w urzędzie.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 22¹ Kodeksu Pracy w związku art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
- uzasadniony interes Administratora – w zakresie danych zebranych podczas procesu rekrutacyjnego. Uzasadniony interes Administratora wynika z konieczności sprawdzenia Pani/Pana umiejętności i zdolności co jest konieczne dla wyboru najlepszych kandydatów w ramach procesu rekrutacji (odpowiada to przesłance legalizującej przetwarzanie danych wskazanej w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- ustawa o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach, jak niekaralność, czy informacja o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, przy czym zgoda może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na dalszy proces rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora, przekazywane organom państwowym, organom administracji samorządowej oraz organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd). W pozostałym zakresie Administrator nie przekazuje Pani/ Pana danych osobowych do odbiorców w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
7. Administrator w ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej poza obszar EOG (obejmujący swym zasięgiem: Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8. Pani/Pana dane osobowe Administrator będzie przechowywać zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
9. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
W zakresie wynikającym z przepisów RODO może Pani/Pan złożyć do Administratora wniosek o:
- sprostowanie / poprawienie danych osobowych (art. 16 RODO);
- usunięcie danych (art. 17 RODO);
- ograniczenie przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymanie operacji na danych osobowych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku (art. 18 RODO);
- dostęp do danych osobowych (o informację o przetwarzanych przez tut. organ danych oraz o kopię danych – art. 15 RODO);
W zakresie danych przetwarzanych w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) Może Pan/Pani w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych.
Z uwagi na brak przesłanek prawnych wskazanych w RODO nie przysługuje Pani / Panu prawo przeniesienie danych do innego administratora danych osobowych (art. 20 RODO) oraz możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych (gdyż nie stanowi ona podstawy procesu przetwarzania).
Aby skorzystać z powyższych praw może Pani/Pan skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych.
10. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich zakres określony jest wymogami ustawowymi. Ich niepodanie będzie jednak skutkowało niemożnością przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego wobec Pani/Pana.
12. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom, w tym profilowaniu.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-12-16 |
Data publikacji: | 2024-12-16 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Grzegorz Wołynka |
Liczba odwiedzin: | 2305 |